Według jakich kryteriów system e-WebLink.com nalicza punkty?

Na wstępie warto z całą mocą podkreślić, że nie ma tutaj żadnych niejasności, jeśli chodzi o naliczanie punktów. Bowiem należy wiedzieć, że naliczane punkty (przez system e-WebLink. com) odbywa się według jasno określonych zasad i kryteriów. Rzetelne i dokładne informacje pamiętajmy o tym, dostępne są na stronie domowej systemu w sekcji Regulamin oraz na forum dyskusyjnym. Ale nie zmienia to fakty, że to my pozwoliliśmy sobie naszymi słowami, w jasny sposób przedstawić zasady zdobywania punktów. Na czym więc polega system przydzielania punktów? Należy wiedzieć, że ten system przydziela punkty za kilka rzeczy oraz stosuje „system” specjalnych bonusów, którymi to premiuje strony dobrej jakości. Podstawowym źródłem punktów jest liczba podstron zindeksowanych w wyszukiwarkach Yahoo oraz Google. A kolejne punkty możemy dostać za liczbę odnośników, które prowadzą do naszej strony (zapytanie „link”). Ale bardzo istotną informacją jest też ta, że system e-WebLink. com premiuje strony, na których znajduje się mała ilość odnośników wychodzących. Warto zapoznać się z taką oto zasadą dodatkowego premiowania stron w zależności od liczby odnośników. Oto ta zasada:

1). wartość 1: +25%.
2). wartość 2 – 5: +15%.
3). wartość 6 – 10: +10%.
4). wartość 11 – 20: 0%.
5). wartość 21 – 50: -10%.
6). wartość 51 i wyżej: -20%.

Należy wiedzieć, że wcześniej wspomniane bonusy są doliczane do punktów wyliczonych na podstawie wartości zwracanych przez zapytanie „site”. Należałoby przy tym zwrócić uwagę na to, że premiowane są strony małą ilością odnośników. Warto wiedzieć, ze po przekroczeniu 11 odnośników wychodzących (informacja wskazana w powyżej wymienionych punktach) nie dostajemy dodatkowych punktów. Ponadto jeżeli na stronie jest więcej niż 20 odnośników (co też zostało opisane powyżej w punktach), zaczynają wtedy nam odejmować punkty. Można zapytać czy takie działanie jest zasadne? Takie działanie jest zasadne i ma na celu promocję stron, które mają mniej wychodzących odnośników, a co za tym idzie, ich moc jest większa. Znów im więcej nośników wychodzących, tym ich siła pozycjonowania jest mniejsza. Warto wiedzieć, że kolejne dodatkowe punkty, możemy dostać za wysoki wskaźnik „PageRank”. Na czym wtedy polega zdobywanie tych dodatkowych punktów? Polega to na tym, że wartość wskaźnika jest mnożona na przykład przez 1000 punktów. Innymi słowy, jeżeli witryna ma PR 5, to za ten fakt dostajemy kolejnych 5000 punktów. Warto dodać, że aktualne saldo punktów możemy śledzić z poziomu panelu administracyjnego. Wystarczy, że zalogujemy się, a następnie wybieramy opcję „Konto”.